Всички шестокласници бяха изправени пред ново предизвикателство по математика - да изработят различни фигури, разположени върху координатна система. Както винаги, те се справиха блестящо. Електронната книжка е резултат от техния труд.
Въртолет |
1) (- 5; 3), (- 3; 5), (6; 5), (10; 3), (10; 1), (9; 0), (- 2;
0), (- 5; 3). |
2) (- 5; 3), (- 10; 7), (- 3; 5). |
3) (5; 0), (5; - 1), (6; - 2), (8; - 2), (9; - 2,5), (8;
- 3), (- 3; - 3), (- 4; - 2,5), (- 3; - 2), |
(- 1; - 2), (- 2; - 1), (- 2; 0). |
4) (- 12; 5), (- 8; 9). |
5) (- 6; 7), (10; 7). |
6) (2; 5), (2; 7). |
7) (- 1; 1), (- 1; 4), (2; 4), (2; 1), (- 1; 1). |
8 ) (5; 5), (5; 2), (10; 2). |
|
Няма коментари:
Публикуване на коментар